Sunday, May 31, 2009

childish :)

*patung-patung yang ditemui dalam keta ijam*

*hp baru alert..blackberry bold tuh..*

pic-pic ni aku snap time kuar ngan ijam pagi tadi dalam perjalanan g NZ. kul 6.30 pagi dah sampai umah org ajak g breakfast. tension katanya.wkkwkwkwkwkkw. tak tau apa motif patung-patung tu ada dlm keta ijam. katanya adik sedara dia yg punya. tapi rasanya dia punya wkwkwkwkkw. takpe la ko simpan je patung tu. aku nak blackberry ko ijam!!!! pls??...:D.then oleh kerana aku tak de keja aku pon main susun2 anak patung tu utk snap pic..comel kan patung2 tu..sumpah childish ko amar..wkwkwkkw.till then cau cin cau.

6 victims:

abu dzar al-husaini said...

nanti rumah kita dah dekat,boleh lah break1st sesama pagi pagi buta wkwkwkwk

nur said...

haha ni smua ijam pnye?
whoahh, yup yup childish itu comel
hahha :D

brutal blogger said...

ssin:bole lepak mana??
brj ke nz?
wkkwkwkkwkw

nur: wkwkkwkwkwkkw.ijam mmg childish kot nur..tapi tak comel..:P

Ajiek said...

aku nk blueberry

Ed said...

patung tu fuckable? dia buat lancap

brutal blogger said...

wwkkwkwkwk..symm semua benda fuckable bagi ijam dol..wkwkwkkwwkk