Sunday, May 17, 2009

kes aniaya

ni post aku yang kedua untuk hari ini..wkkwkwkwkkwkw.aku tau cepat gila aku update blog..tapi aku nak jugak byk-byk post, nanti boring lak org baca blog aku ni kan kan kan??.. ok pagi tadi dalam pukul 2 lebih cam tu..nijam call umah aku ajak keluar...katanya ada hal mustahak nak mintak tolong aku..aku mula-mula malas kot nak keluar ni..tambahan lagi dah lewat-lewat kan..mana bole keluar, nanti terjejas la reputasi aku sebagai anak teruna yang baik dan berbudi perkerti yang tak pernah keluar malam..(amboi amboi amboi puji diri sendiri nampak! wkwkwkwkkwkwk) tapi sebab aku dengar suara ijam macam nak separuh mati je..aku pon gagahkan diri la pegi umah dia. ijam demi ko aku sggup menjejaskan reputasi aku sebagai budak baik..wkwkwkwkkwkwk. aku pon pegi la hartamas ambil ijam kat umah dia. sampai je umah dia..aku tgok umah dia dah gelap semua, so mls nak picit loceng nnti takot semua org bangun.. aku pon call la ijam suroh dia keluar. bila ijam keluar aku tgk mata dia dah merah-merah dah..wkwkwkkwkwk lawak siot. dalam hati aku fikir mesti dia bergado ngan abang dia azim ni..sebab dia selalu kena buli dengan azim tu.wkwkwkkwkw. then aku pon tnya la dia nape semua..dia ckp nak mintak tolong aku bawak dia pegi cheras dia nak jumpa kawan katanya. aku tanya la sape?? then dia jawab la dia nak jumpa sipolan ni, ternyata sangkaan aku meleset ingatkan dia nangis sebab gado ngan azim rupanya ada masalah lain kan. takpe la aku sebagai kawan yang baik hati dan bertimbang rasa pon bawak la dia g cheras. tibe-tibe tengah menuju ke smart tunnel, dia muntah-muntah lak. adeh abis keta aku berlumuran najis mukhafafah.wkwkwkkwkwkw. aku ingat dia mabuk ke apa rupanya dia demam. then dia tros nak cancel lak g cheras. adeh budak ni mmg mengabiskan duit minyak aku je..aku pon ikot je la... dalam perjalanan balik ke hartamas kitorg lepak kat hartamas jap... then dia citer la masalah dia yang cliche tu kat aku. aku pon tak paham sangat citer dia sebab kepala aku tgh memikirkan mende lain..wkwkwkkwkw.so apa yang aku ckp kat dia lepas dia berbuih mulut citer kat aku ialah "sabar je la nizam".wkwkwkwkkwkw gila tak prihatin aku ni. then aku pon hantar dia balik umah.tapi sebelom balik umah aku singgah cc orange jap. saje je nak lepas kan tension dan melepaskan diri dari bau busuk (akibat dari muntah nizam). wkwkwkkw.aku online 3 jam weh. nasib ajiek ada.. aku bergossip dengan dia kejap pastu aku terus rasa nak buat blog. so aku dengan bantuan ajiek pon buat la blog...wkwkwkkwkw begitu la ceritanya... hari ni mmg kes aniaya aku sebab dah la minyak aku abis dengan sia-sia.. pastu keta aku bergelumang dengan bau busuk lak..adeh. tapi tak pela kawan punya pasal kan. (dlam hati terpk nak claim kat abang nizam duit minyak ngan duit basuh keta..wwkwkkwkwkwk). so routine aku pagi-pagi besok terpaksa la hantar keta g carwash. amboi amboi amboi..wkwkwkwk. Moral of the story ialah, lain kali jalan sila bawa digicam amar, boleh la ko snap pic nijam yg sedang bersedih sendu tu.wkwkkwkwkw. sampai sini je la aku tulis, nanti bila-bila senang aku update lagi ok.tiang kayu kepada yang sudi membaca. cau cin cau.

0 victims: