Sunday, May 17, 2009

Get well soon sayang =]

macam mana nak start ni ek?wkwkkwkwkkwk. ok kalau korg baca post aku sebelom ni, aku ada citer la pasal insiden malang tak berbau aku yang dianiaya oleh ijam kan kan kan?wkkwkkwk. time tu dia ada la citer masalah dia semua tapi aku tak bole nak focus sebab aku tgh memikirkan mende lain..adeh. pada hari yang sama aku dapat berita dari sabah yang GF aku si gloria masok wad sebab demam denggi...pelik lak aku org sekarang sibuk-sibuk citer pasal selesema Bab* gf aku bole kena denggi lak..adeh. sebelom ni nijam pon kena denggi gak but Alhamdullillah dah sembuh da kot...cuma skg mybe dia kena selesema bab* lak..cos tadi aku baca blog ajiek post pasal selesema Bab*...antara simptom-simptom selesema babi ni..mcm selesema, muntah dan cirit birit and etc2 la. so aku rasa mcm simptom2 tu ada kat ijam je..wkwkwkwkkwkwk. simpang 44 malaikat ok..wkwkwkwkkwkwkwk. ok berbalik pasal citer awek aku tadi.. rupa-rupanya dah 4 hari dia kena denggi tapi aku tak tau pon..(al maklum lah long distance relationshipkan mmg la lambat sikit update mende-mende cam ni). aku dapat tau pon sebab aku heran dia da lama tak call aku so aku call la dia. aku call2 je mak dia yang pick up pastu inform yang gloria masok wad 4 hari yang lalu because of denggi. tapi now dah beransur pulih kot. tadi gloria ada hantar mms kat aku. mmg betol la dia masok wad ingatkan mak dia prank aku ke apa(wkwkwkwkkwkw motif mak dia nak prank aku??). tgk la pic dia..wkwkwkkwkw bole tersenyum lagi tu..wkwkwkkwkw. sayang hopefully u cepat sihat ok..da la mls nak tulis panjang-panjang..bukan ada org baca pon..wkwkwkkwkwk..okla aku benti sini dulu la...cau cin cau. =]


2 victims:

Ajiek said...

hye gloriaa..apa kabar..

brutal blogger said...

gloria kabar baik je ajiek. esha gigi putih apa khabar?wwkwkkwkwkwkkwkw